Społeczno-ekonomiczne, środowiskowe i techniczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju miejskiego transportu elektrycznego w Polsce
Źródła literaturowe wykorzystane w grancie (1 strona)
Anisiewicz R., 2004, Wybrane aspekty funkcjonowania komunikacji trolejbusowej w Gdyni [w:] T. Lijewski, J. Kitowski (red.), Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG, t. X, Komisja Geografii Komunikacji PTG, Wydział Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego, Warszawa-Rzeszów, s. 367-381.
Bartłomiejczyk M., 2010a, Analýza efektivnosti rekuperace trolejbusové dopravy metodou Monte Carlo, Sešit Katedry Elektrotechniky, s. 41-46.
Bartłomiejczyk M., 2010b, Trolejbus z autonomicznym źródłem zasilania, Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, nr 27, s. 43-47.
Bartłomiejczyk M., Mirchevski S., 2014b, Reducing of energy consumption in public transport—Results of experimental exploitation of super capacitor energy bank in Gdynia trolleybus system, Power Electronics and Motion Control Conference and Exposition (PEMC), 2014 16th International, s. 94-101.
Bartłomiejczyk M., Połom M., 2011a, Dwa lata eksploatacji trolejbusów z bateryjnym źródłem zasilania w Gdyni, Pojazdy Szynowe, 3, 68-71.
Bartłomiejczyk M., Połom M., 2011b, Trolejbus versus elektrobus, [w:] Bartłomiejczyk M., Połom M. (red.) Vybrané aspekty provozování veřejné dopravy v střední a východní Evropě : příklady z Ceské republiky, Polska a Slovenska, PTG, 129-142.
Bartłomiejczyk M., Połom M., 2011c, Analiza zastosowania dodatkowego napędu do trolejbusów w Lublinie. ZTM Lublin. Gdynia 2011. Maszynopis.
Bartłomiejczyk M., Połom M., 2013a, Perspektywa wykorzystania napędu alternatywnego w lubelskiej komunikacji trolejbusowej. Cz. I, TTS Technika Transportu Szynowego, 7-8, 68-70.
Bartłomiejczyk M., Połom M., 2013b, Perspektywa wykorzystania napędu alternatywnego w lubelskiej komunikacji trolejbusowej. Cz. II, TTS Technika Transportu Szynowego, 10, 26-32.
Bartłomiejczyk M., Styskala V., Hrbac R., Połom M., 2013, Trolleybus with traction batteries for autonomous running, Proceedings of the 7th International Scientific Symposium on Electrical Power Engineering ELEKTROENERGETIKA 2013, 204-206.
Bartłomiejczyk M., Połom M. 2015, Trolejbus czy elektrobus na przykładzie Gdyni. Analiza porównawcza. EDF Polska S.A. Gdynia, Maszynopis.
Beister, M., Górny, J., Połom, M., 2015, Rozwój infrastruktury tramwajowej w Polsce w okresie członkostwa w Unii Europejskiej. TTS Technika Transportu Szynowego, 22, 20-36.
Berezowski S., 1980, Metody badań w geografii ekonomicznej, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa.
Borowik L., Cywiński A., 2015, Modernization of a trolleybus line in Tychy as an example of eco-efficient initiative towards a sustanaible transport system, Journal of Cleaner Production, 117, 188-198.
Ciechański A., Taylor Z., 2010, Polskie przedsiębiorstwa publicznego transportu regionalnego i miejskiego w warunkach gospodarki rynkowej, Przegląd Komunikacyjny, nr 7-8, s. 20-25.
Projekt "Społeczno-ekonomiczne, środowiskowe i techniczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju miejskiego transportu elektrycznego w Polsce" finansowany przez Narodowe Centrum Nauki w ramach programu Sonata 12, nr 2016/23/D/HS4/03085